שלום לכולם

ראשית אני מודה לכולם על השיתופים הרבים והפרגונים לאורך התקופה. זה פרוייקט חשוב מאין כמוהו והעזרה שלכם חשובה מאוד מלמדת אותנו מלא ומקדמת אותנו כל יום צעד נוסף.

אני לא יודע אם הודתי לכל מי שעוזר והציע עזרה.

בתקופה הקרובה תתקיימנה מספר פגישות עם מספר אנשי מפתח שפעילים מאוד בנושא ואני מקווה שנוכל להניע מספר תהלכים במקביל.

אני רוצה להודות באופן אישי לעריית אשדוד נציגת הרווחה שהשקיעו מזמנם. ותודה שהתמימות שלי לא נעלמת לעולם. ממש כמו המכתב הזה שבגינו הוזמנתי לשיחה אצל המפקח הארצי על הביקור הסדיר שהציע לי משרת פיקוח, גם באשדוד התחזקה בי ההבנה שאנחנו חייבים להתחיל מהאנשים בבית ואין דרך מהירה לפרוייקט הזה. כשמדובר בנושאים של המצריכים הכלה רגשית גבוהה או עיסוק בכספים ותקציבים אנשים בדרך כלל מדפדפדים את זה הלאה.

שני אתגרים עומדים בפני סירות הצלה

  1. בפעילות על פי המודל המלא יש צורך בהפניית תקציבים ממשלתיים לא מעטים.
  2. הנושא מצריך התמודדות רגשית, כזו שרק על העומס הרגשי לבדו אנשים מדפדפים את הנושא הלאה.
  3. האתגר השלישי 😉 הוא לפשט את הדברים. המודל עדיין מורכב מאוד להבנה צריך לפרק אותו לחלקים פשוטים יותר.

פגישות וקשרים נוספים שערכתי השבוע שנתנו לי תנופה והשראה היו פגישות עם איריס שלגי מקרן מהלך שמייעצת לעמותות ועסקים חברתיים.

נקבעו מספר פגישות עם אנשים מאוד מיוחדים שלכל אחד תהה ההשפעה וההשראה שלו, על התקדמות הפרוייקט. אחת מהן היא פגישה עם דפ"י – דיאלוג פתוח ישראל. שזו אחת הגישות הטיפוליות הכי מרגשות שניתקלתי בהן, הגישה נהגתה ומיושמת בפינדלנד, והעקרונות שלה שזורים בפרוייקט. ומלווים אותי בעולם הטיפולי שלי.  ואני מקוה לשיתוף פעולה פורה איתם.

בנוסף חייב לשתף בפרט מרגש מאוד.

האתר הזה אינו אתר שגרתי. אין בו תמונות או סרטונים. והוא מציג תכנים מאוד לא פשוטים הכי קרוב לאמת הרגשית שניתן לתאר בכתב. ובאופן מרגש למדי הפוסטים הנקראים ביותר הם הפוסטים המורכבים והאמיתיים אלה שנכתבו מהלב ללא עריכה וללא הגאה וכמעט בלי מסננות. חייב לציין שכבר קיבלתי כמה תגובות מרגשות מאוד מאנשים שהפוסטים הגיעו אליהם ונגעו בהם. אז תמשיכו להפיץ אותם!! חשוב שאנשים יחשפו לאמת ושהדברים יהיו מדוברים וידועים. ומסתבר שאנשים נענים לזה ואולי גם זקוקים לזה. רק ככה נוכל להפסיק לטמון את הראש הקהילתי שלנו בחול ונוכל לתת מענה אמיתי ומשמעותי לילדים שלנו בשעת משבר.

למרות שעוד רבה הדרך, אני מבטיח שכבר בעידכון הבא כבר אחדש לכם משהו :')

שיהיה לכולנו יום מקסים

שחף